Min far, hans elskerinde og hendes mand.

Halv nøgen og skrigende afsted til Hovedbanegården.

Tid, datoer og steder, har ikke og bliver heller aldrig, min stærke side. Hvilket har medført nogle ret så sjove episoder og nok også billeder, som vil sidde på folks nethinde for lang tid fremover.:-)

Engang, havde jeg sendt pigerne ned i gården for at lege, mens jeg tog et bad, inden vi skulle med toget til Esbjerg og videre med færgen til Fanø, hvor min nevø skulle konfirmeres.

Jeg kommer ud af badet og står splitter nøgen i stuen og tørre mit hår, da mit blik tilfældigt rammer ur skiven. ´FUCK, klokken viste 1005 og vores tog gik 1030´, ( Vi var på Christianshavn og toget gik fra Hovedbanegården),

600478_4119928885676_1030499850_n

Jeg for´ hen og rev vinduet op, glemte alt om min nøgenhed og kastede mig halvt ud af vinduet, mens jeg næsten hysterisk råbte, så højt jeg kunne, `TOGET KØRE NUUUUUU´, Hvorefter jeg smed en tilfældig kjole over mig, uden trusser, sko eller andet, kastede jeg mig ud af døren og næsten væltede ned på gaden, og får standset en taxa. Pigerne og jeg hoppede ind og aldrig har jeg været så´ glad, for at se, at det ikke var en Dansker der kørte, for det betød vi ´måske´ havde en micro chance for at nå det.

Satte ham ind i vores nød situation og som håbet, kunne han alle ulovlige tricks og fik, zig-zag drønet os ind til Hovedbanegården, hvor han sagde jeg bare skulle løbe, der var ikke tid til betaling´Wauw , løb, så jeg var gas blå i hele hovedet og så tog damen stå, med den ene fod inde i toget og fløjten i hånden, klar til at fløjte. ´NEJJJJ, VI SKAL MED´ råbte jeg og kastede bagagen ind. Vi nåede det sgu, fuldstændig forpustet, halv nøgen, og med vådt strit hår, fik jeg nu øje på folket i kupe´en, der som i chok, alle sad og gloede på os, måbende, men jeg var bare glad og begyndte i alt lettelse, at grine.

Det var bare en´ af rigtig MANGE af den slags historier.

Var også i London for 3 år siden, med min ældste datter. Da vi skal hjem, gør vi, som så mange andre nok også gør, sørgede for, at bruge hver og sidste pund, inden vi skulle til lufthavnen. Kommer der ud og damen kigger på os og siger, i skal altså først hjem i morgen. ARG, så der var vi, uden en øre, ingen sted at sove og ingen mad. så måtte spise det slik, vi havde købt med hjem til de andre, og sove på en bænk i lufthavnen.

551511_4848439568841_733065540_n

Eller dengang, min eks og jeg skulle til Stockholm og besøge min familie, i lufthavnen ser de på os og meddeler, at billetter første er til måneden efter, rigtig dato, bare forkert måned.:-/

En ting er sikkert, jeg bliver ALDRIG sekretær, eller regnskabs føre 🙂